Friday, July 24

AF FAMILY : SECOND RAYA

Sesaja nak tempek gambar raya kedua dekat sini. Kihkihkof. Raya kedua tak pergi mana pon, haha. Raya kedua Apit still cuti, lepas bangun tidur terus balik rumah mak ayah. Rupanya raya kedua ni mak ayah dengan adik-adik nak pergi Jitra beraya dekat rumah Paklong. Mak ayah ajak la kami ikot sekali, tapi rasa macam malas. Bukan malas apa, kang mengamok pulak Adriana tuh. Masa 1st raya dia mengamuk dekat rumah Makngah hahaha. Sesungguh hati sebab dia mengantuk. Haaa tuh la peel dia bila mengantok, memang mengamok. Dah tak ikot, kami lepak rumah mak ayah ja sampai ke petang. Lepak tengok tv. Hahaha! Raya sangattt! 










Okay lah. Saja nak tempek gambar jaaa! Huahuahua sendu betul entry! Untuk tatapan masa hadapan. Hehe. 





Bye :) 

No comments: